Webáruházunk működésével, felépítésével kapcsolatban kaphat itt választ kérdéseire. Ha nem talál vagy nem ért valamit, nyugodtan írja meg nekünk. Regisztrációval, adatmódosítással, kuponnal, pontokkal, rendeléssel van problémája? Ide írja meg nekünk.

Érdeklődni szeretnék hogy sellőport és tiger eye lakkot nem lehet tőletek beszerezni?

- Előzmény: Gotiii

Kedves GOTIII! Természetesen lehetséges hogy másik színt válassz a szetthez. A megjegyzésben kell jelezni hogy hanyas zselé lakkot szeretnéd!Üdv: Bea

Kedves DN! Az a kérdésem lenne, hogy a Zselé lakk induló termék szettet (lámpa nélkül) lehet kérni más zselé lakk színekkel is? Ha igen, akkor hol tüntessem fel? Köszönöm

Sziasztok! Most szeretnék először vásárolni a webáruházból, kaptam email-ben kupon kódot, de nem tudom beváltani, azt írja hogy hibás. Elolvastam mégegyszer a hírlevelet, hogy a kupon beváltása gombra kell kattintani, de nekem nem is jelenik meg olyan gomb....Nem tudom mit csinálok rosszul, és már csak 2 napig tudom beváltani :(

- Előzmény: Mimózika

Kedves Mimózika!Sajnos nem tudjuk még mikor érkezik a japán manikűr. Azt tudom javasolni hogy iratkozz fel a készletfigyelőre és amint érkezik, emailben értesítünk ha regisztrálva vagy!